donderdag 19 juni 2008

THE OFFICE


Hier een foto-tje van mijn kantoor.
Ik weet dat het er een beetje goedkoop uitziet, maar je moet toch ergens je geld verdienen?
Van 's morgens tot 's avonds moet ik hier een plaatsje in de schaduw zien te vinden als ik niet ergens op een boot zit.
Al met al ben ik vrij tevreden met dit kantoor als ik ze vergelijk met vroegere werkplekken....
By the way, de lucht is niet gefotoshopt.
Ik ben er achter gekomen dat er echt plekken op deze aardbol bestaan waar geen wolken te vinden zijn.
Zelfs als ik er ben....
Tot binnenkort, Ruud.

1 opmerking:

eagleman zei

Hey ruudje als je je kantoortje moe bent wil ik wel met je ruilen.
Maar je hebt het daar teveel naar je zin geloof ik. hier is bijna alles ok, ben juist terug van noord sulawesi heerlijk geweest. Foto's vind je op www.eagledive.be
Greetz en hou je goed
Jaak