zaterdag 7 juni 2008

Een nieuwe blogger....

Een nieuwe blogger onder de zon....

Maar dan ook letterlijk, want ik woon en werk nu al weer ruim 2 maanden in Egypte.
En ik heb nog nooit zo'n lange zomer meegemaakt, terwijl de echte zomer hier nog moet beginnen.
Werken als duikinstructeur is voor mij een droom die werkelijkheid werd na jaren in de letterlijke kou te hebben gewerkt.
Nu schijnt de zon voor mij elke dag, en is elke dag ook te genieten zonder al te veel kosten en gezeur over prijzen.
In Egypte liggen de prijzen namelijk "iets" lager dan in Nederland....
Maar ik verdien dan ook een beetje minder. Desalniettemin geniet ik hier erg van het goede leven.
Elke dag leer ik nieuwe mensen kennen, die het alsmaar weer interssanter maken.
Ik zal binnenkort enkele foto's plaatsen van mijn heerlijke leventje, maar ga nu even verdermet het verkennen van dit bloggebeuren.

Greetz Ruud Bongers

Geen opmerkingen: